Sunday, December 7, 2008

SALAM AIDILADHA 1429H

Hari ini Isnin 8 Disember 2008, seluruh umat Islam di negara kita akan menyambut Hari Raya Aidiladha ataupun Hari Raya Korban.
Saya dan seisi keluarga saya ingin mengambil kesempatan di sini mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua pelawat-pelawat laman blog saya terutama kepada semua guru-guru dan staf SMK. Teluk Kumbar II, Bayan Lepas Pulau Pinang, Guru-guru dan staf SMK. Baling, Baling Kedah (sekolah lama saya), guru-guru dan staf SMK. Tun Saban Pengkalan Hulu Perak (sekolah isteri saya), penduduk-penduduk Taman Saga Baling, Kedah, semua ahli-ahli keluarga saya dan sebelah isteri saya, dan tidak lupa kepada semua kenalan-kenalan saya. Semoga anda semua dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur.
Terima kasih juga kepada rakan-rakan yang menghantar kiriman ucapan Selamat Hari Raya melalui SMS, ada yang sempat saya balas ada yang tidak. Terima kasih semua....
Salam Aidiladha...
Wassalam......

No comments: